Condiții de livrare
1 – DISPOZIȚII GENERALE:
Prin înregistrarea unei comenzi, clientul consemnează acordul său cu prezentele condiții.
2 – PRODUSE:
Produsele comercializate respectă legislația română în vigoare
Ne rezervăm dreptul de a modifica fără preaviz prețurile produselor afișate.
Toate mărcile produselor sunt mărci înregistrate.
Furnizorul nu poate fi considerat responsabil pentru utilizarea necorespunzatoare a produselor comandate.
3 – PREȚURI:
Prețurile afișate sunt exprimate în RON și conțin TVA.
Facturarea se face la prețurile afișate în momentul înregistrării comenzii, cu excepția eventualelor greșeli sau modificari ale TVA. TVA-ul este de 24%.
4 – CONDIȚII DE PLATĂ:
Plata comenzii se poate face:
• Online cu Cardul de debit/credit: plata este securizată, iar comanda este procesată imediat și se trimite către cumpărator.
• Prin SMS: - plata se face prin SMS, folosind operatorul de telefonie mobilă a cumpăratorului.
• Transfer bancar: - factura se achită în avans prin transferarea sumei aferente către furnizor. Comanda este procesată dupa primirea confirmării de plată;
• Ramburs: - comanda este procesată imediat, iar contravaloarea comenzii se achită în momentul recepționării coletului.
5 – LIVRAREA PRODUSELOR:
Timpul maxim de procesare a comenzilor este de 24 de ore (în funcție de disponibilitatea produselor în stoc).
Durata maximă a transportului, în funcție de modalitatea de livrare aleasă, este de 24-48 de ore.
Comanda se livrează la adresa indicată de client. În cazul în care aceasta este greșită, clientul va suporta costul transportului dus-întors.
6 – LIMITELE RESPONSABILITATII:
Furnizorul nu poate fi responsabil pentru neonorarea unei comenzi din cauza nefuncționării serviciilor de transport, serviciilor financiar-bancare sau din cauza calamităților naturale.
În ceea ce privește produsele cumpărate în scopuri profesionale, furnizorul nu este responsabil de pierderile indirecte de exploatare, de profit, daune sau taxe care ar putea
interveni.
Alegerea și decizia de cumpărare a unui produs sunt responsabilitatea clientului.
Alegerea unui produs greșit nu face obiectul unei despăgubiri, rambursări sau trageri la răspundere a furnizorului, exceptând cazurile de neconformitate cu comanda, de defecte de fabricație sau in cazul restituirii produselor.
Comenzile trebuie onorate în maxim 5 zile calendaristice de la data înregistrării. După aceasta perioadă, orice comandă restantă este anulată.
Furnizorul nu își asumă responsabilitatea pentru:
• defecțiunile determinate de nerespectarea condițiilor de utilizare
7 – DREPTUL LA RESTITUIRE:
Înainte de a restitui un produs, vă rugăm sa ne contactați prin e-mail sau telefoanele de contact, specificând numărul comenzii dvs. și motivele pentru care doriți să restituiți produsele sau sa folosiți formularul de returnări din contul dvs.
După primirea acceptului nostru, produsul trebuie restituit intact, în ambalajul original nedesfacut, cu toate accesoriile (instrucțiuni de utilizare, garanții, etc...).
În caz contrar, se pierde dreptul la restituire și produsul va fi înapoiat clientului pe cheltuiala sa.
8 – CONFIDENȚIALITATEA DATELOR:
Furnizorul se obligă să nu divulge terților, sub nici o formă, datele personale ale clienților săi.
9 – JURISDICȚIE:
Toate vânzările furnizorului sunt considerate ca având loc la sediul său social, care constituie și locul de plată.
Orice litigiu intra sub jurisdicția Tribunalului de la sediul vânzătorului, indiferent de împrejurările eventualelor litigii.